Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

overlast van een verouderde ventilator

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ed
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Mrt 20, 2019 3:13 pm    Onderwerp: overlast van een verouderde ventilator Reageer met quote

Het volgende doet zich bij mij voor;

Buurman 2 deuren verder heeft een houten schuurtje waar vogeltjes in verblijven. Aan de zijkant van het huisje zit op ca. 2 meter een verouderde ventilator welke op een tijdschakelaar staat. Deze ventilator is verouderd, staat op mijn woning gericht en drijft mij tot waanzin ivm vreselijk irritant geluid. Ook binnen hoorbaar, maar vooral als ik lekker wil genieten in de tuin hindert deze ventilator mijn woongenot.

Wat heb ik gedaan;
1) Bij de buurman aangebeld, situatie eerst geverifieerd (of het zijn ventilator is) en gevraagd of we tot een oplossing kunnen komen. Meneer is oud en stug en zegt dat niemand er last van heeft en dus wil hij er niets aan doen.


2) Gemeente melding gedaan.....willen ze niet oppakken, ook handhaving niet, moet civiel.


3) Buurtbemiddeling erbij, maar meneer is niet bereid te praten dus kunnen ze niets doen.


4) Nette brief geschreven met vriendelijk verzoek tot uitnodiging om te komen praten of mij te bellen. Totaal geen gehoor.


Wil hem nog even de tijd geven en ga volgende week naar de wooncorporatie.


Feit is wel dat er 3x familie op rij naast elkaar woont en dat ze wel met elkaar overleggen. Ik ben hier pas komen wonen (dorp) en voel me behoorlijk in de zeik genomen. Wel gaan de roddels al door de straat en negeren ze me compleet. Ze kennen me niet eens en bemoeien zich overal mee.


Zijn er nog andere opties ?
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.