Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Onderbroken pieptoon in huis alsof er een telefoon over gaat

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
snoopie
Gast





BerichtGeplaatst: Za Jan 03, 2015 7:16 pm    Onderwerp: Onderbroken pieptoon in huis alsof er een telefoon over gaat Reageer met quote

Ik hoor al een aantal weken een pieptoon alsof iemand de telefoon over laat gaan met de speaker erop. Het gaat dus om een onderbroken piep. Ik woon in een nieuw appartementencomplex uit 2012. Het was er niet toen ik er net kwam wonen. In de woonkamer hoor ik het het beste. De buren naast mij horen het ook en denken dat het van mijn onderburen komt. Zij zijn nu niet thuis en ik hoor het. Het gaat de hele dag door.
Wat kan dit zijn? En iemand een idee wat ik eraan kan doen? Het is zeer storend.
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Za Jan 03, 2015 8:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Even aan de onderburen vragen als ze thuis zijn...
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
snoopie
Gast





BerichtGeplaatst: Zo Jan 04, 2015 12:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Al gedaan. Zij horen het niet. Het komt niet bij hen vandaan...
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Zo Jan 04, 2015 4:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Installaties in gezamenlijke ruimtes? Liftschacht of zo?
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Tal
Gast





BerichtGeplaatst: Di Nov 12, 2019 2:31 pm    Onderwerp: Geluid in huis Reageer met quote

ik heb momenteel last van precies hetzelfde (wij wonen hier ook nog maar n paar maanden) in t begin was t er ook niet. Wordt er gek van!
Iemand n idee wat t kan zijn? Ben in staat weer te verhuizen Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Naar boven
Issy



Sinds: 7-3-2020
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Wo Aug 05, 2020 4:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi, dit is de reden waarom ik me hier heb geregistreerd. (Is trouwens gelukt Wink )

Had zelf de indruk dat het van lantarens buiten kwam. Die gingen kapot, een vreselijke hoog frequente non stop toon. Eindelijk waren ze echt kapot en het was stil. En ja hoor, een firma die TL lampen verwisseleden en het begon weer. Via de gemeente kwam er snel hulp, van die zelfde firma. Maar lag niet aan de lantarens, of ik ventilaties in de buurt heb ? Ja daar en daar. Zie, daar heb je het al, zei die. Nou mooi dan.

En nu reageert de gemeente niet meer. Ik heb 2 katten die ik amper nog zie, een valt erg af, de ander koste me al 400 euro bij de dierenarts met hoge koorts, maar niets gevonden. Nu moet ik zelf naar de dokter, want mijn linker oor is echt ''kapot''. Lijken wel brandwonden aan de buitenkant en begin ook een beetje door te draaien.

Bij de gemeente is ook stom dat zij allemaal over iets anders gaan. De een over lampen, de ander over rioleringen, etc.

Maar die ventilaties waren er ook voor die lantarens. En het zelfde probleem als de schrijfster voor mij, ik durf die buren ook niet te vragen.

Twee weken geleden was het zo extreem dat ik flauw ben gevallen. Want is ook gelijk hoofdpijn en meer klachten, die ik nu niet ga vertellen...

Ik vroeg me af of het van 5G kan komen. De telecom vertelde me al dat ik EHS heb en moest naar het GGD...

Is er ook een GGD voor katten ? Ik begin me enorm schuldig te voelen, trek het zelf amper nog, maar heb de verantwoordelijkheid....

Ik hoop dat iemand hier al een oplossing gevonden heeft.

Groetjes, Issy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Wo Aug 05, 2020 11:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Issy schreef:
De telecom vertelde me al dat ik EHS heb en moest naar het GGD...


Met sloten respect, maar een helpdeskmedewerker van een telecombedrijf is geen arts en zelfs geen alternatieve 'genezer'. Daarbij vind ik het dwingend doorverwijzen (door zo'n bel-Kees of -Miep) naar de GGD nogal beledigend.

Neem aan dat je bekend bent met https://stichtingehs.nl/ ?

Op http://www.gsmmasten.nl/ kun je zien of er een 5G mast bij je in de buurt staat.
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.