Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

tot hoe laat mag je klussen in huis?

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gast






BerichtGeplaatst: Zo Jun 11, 2006 2:17 pm    Onderwerp: tot hoe laat mag je klussen in huis? Reageer met quote

Ik vraag me af tot hoe laat mensen mogen klussen in huis?
Ik heb sinds 4 weken nieuwe buren en volgens mij hebben ze alles in huis al gesloopt wat er te slopen valt en gaan ook tot s'avonds laat door met herrie maken...boren..schuren met machine.. enz

Weet misschien iemand hoe of wat?
Naar boven
Cas
Gebruiker


Sinds: 13-3-2006
Berichten: 16
Woonplaats: Eindhoven

BerichtGeplaatst: Zo Jun 11, 2006 9:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

22:00 is een beetje 'de norm' volgens mij.

Bij mijn weten zijn (mits je niet in een appartementencomplex met een eigen huishoudelijk regelement o.i.d. woont) dit soort zaken per AMvB of gemeentelijke verordening geregeld.

Ik zou dus daar eens informeren!

Verder geldt dat overleg (zeker met een nieuwe buurman) altijd een goed idee is...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Sjomer
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Aug 14, 2006 1:19 am    Onderwerp: 22 uur en dan schluss Reageer met quote

tot 22 uur is het mogelijk , liefst eerder, om overdadig geluid te maken, daarna wordt het overlast
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Vr Nov 30, 2007 10:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Reacties op deze vraag op een 'klusforum' <-- klikken
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Harry
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Sep 15, 2008 11:01 pm    Onderwerp: Geluidsoverlast Reageer met quote

En hoe laat mag het bouwen beginnen?
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Di Sep 16, 2008 5:54 am    Onderwerp: Re: Geluidsoverlast Reageer met quote

Harry schreef:
En hoe laat mag het bouwen beginnen?


Volgens mij wordt voor luidruchtige werkzaamheden meestal 8 en soms 9 uur aangehouden. Wanneer de bouwers tegenover mijn huis veel vroeger starten (bijvoorbeeld bij het storten van de parkeerkelder) krijg ik netjes een briefje in de bus.

Ik neem aan dat bijvoorbeeld in binnensteden speciale ontheffingen bestaan voor werkzaamheden (buiten winkeluren en zo)...
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.