Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Wake up call??

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Hobby en vrije tijd
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jan Dalenmeijer
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Jun 30, 2010 3:55 am    Onderwerp: Wake up call?? Reageer met quote

Hee allemaal,

Leuk day ik deze site nu pas ontdek nadat ik al 8 jaar semi pro geluidsman ben Razz
Maar vanwege mijn nieuwe interesses in video en audio bewerking ben ik op zoek naar een sample die zegt:

"This is your wake up call"

Ik heb de stem helemaal in mijn hoofd maar ik kan hem niet vinden?
Kan iemand mij hierbij helpen?

mvg,

Jan
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Wo Jun 30, 2010 11:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zelf opnemen (en eventueel bewerken) geen optie?

Als je het sample al gevonden krijgt is er ook nog sprake van rechten (neem ik aan)?

Misschien kun je iets vinden op Youtube?
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Jadnalenmeijer@yahoo
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Jun 30, 2010 12:08 pm    Onderwerp: wake up call Reageer met quote

Zelf opnemen is zeker een optie maar het is een sampletje wat eigenlijk al vaker gebruikt is.
Ik weet zeker dat ik het in meerdere compilaties en zelfs radioshows gehoord heb. (Adam curry bij arrow, volgens mij)
Verder heb ik absoluut geen commerciele bedoelingen met het gebruik ervan dus rechten ga ik niet over inzitten.

groet,

Jan
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Wo Jun 30, 2010 12:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat Adam Curry programma staat e.e.a. van op Youtube in elk geval: http://www.youtube.com/watch?v=blTwtGtHxeE.

Liedje met die tekst: http://www.youtube.com/watch?v=9HP8gppwjz0
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Jandalenmeijer
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Jun 30, 2010 12:38 pm    Onderwerp: wake up call Reageer met quote

Klopt en is helemaal correct, maar ik zou de vraag hiet niet neerleggen als ik dit zelf niet gechekt had Wink
Het liedje is een of ander onbekend r&b achtig iets nummer en bij de shows van adam curry zijn vanwege het luistergemak de jingles weggeknipt..
Op de youtube link die je net postte heb ik zeg maar de 30/40 seconden nodig die ervoor komen.
Naar boven
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Wo Jun 30, 2010 1:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geen idee wat jij zoekt maar helpt dit?
Wake Up Call
.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Jandalenmeijer
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Jun 30, 2010 1:24 pm    Onderwerp: Wake up call Reageer met quote

Ja en nee :p
Heb niet het geluid gevonden waar ik naar zocht maar wel een leukere Wink
Via de kelder van het archief van van deze sites een bart Simpson uitvoering gevonden!!!
Nothing beats the Simpsons!!

Dank jullie wel!!!
Naar boven
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Wo Jun 30, 2010 1:29 pm    Onderwerp: Re: Wake up call Reageer met quote

Jandalenmeijer schreef:
Ja en nee :p

Mr. Green Hééélah..., hééélah ...., Het is verboden hier onze arme hersenen nog meer in de war te brengen hé .....
Zeker met dit weer hebben die zo al iets blubberachtig.

Als je nu een referentie of link geeft hebben anderen hier ook nog iets aan.
.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Wo Jun 30, 2010 1:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Deze --> Link?
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Jandalenmeijer
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Jun 30, 2010 1:49 pm    Onderwerp: Wake up call Reageer met quote

Ja Die!!! Laughing

Heb alleen de telefoon en Homer eruit geknipt tot je alleen bart hoort die zegt: "Good Morning, This is your wake up call!"
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Hobby en vrije tijd Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.