Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

[filmpje] Wat is er 'mis' met deze demo

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Akoestiek
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Ma Jan 16, 2012 2:21 pm    Onderwerp: [filmpje] Wat is er 'mis' met deze demo Reageer met quote

Filmpje op Youtube.

Hoewel de bron voor zover ik weet als gerenommeerd bedrijf bekend staat vind ik dit een beetje misleidend. Het suggereert een 'heel effectief' product maar maakt geen enkele vergelijking met een standaard (goedkoper?) product, zoals bijvoorbeeld gipsplaat...

Zie ook de reacties bij het filmpje. Lijkt me dat een aantal mensen er toch van overtuigd raken op deze manier.
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Ma Jan 16, 2012 6:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als demo, vanuit akoestisch wetenschappelijk standpunt, grenst dit gewoon aan het belachelijke.

Dit is of goedkope reclame, of gewoon potentiële klanten als idioten benaderen.
Die demo vertelt letterlijk NIETS van enerlei waarde inzake de potentiële kwaliteit van betrokken materiaal.

Dat filmpje vertelt als je iets isoleert dat het dan isoleert. Bijzonder knap ... Dit moet ongeveer kleuterklas- of lagere schoolniveau zijn.
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Di Jan 17, 2012 8:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Eric Desart schreef:
Dit is of goedkope reclame, of gewoon potentiële klanten als idioten benaderen.

Dit vat mijn mening heel adequaat samen!
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Di Feb 21, 2012 11:32 am    Onderwerp: Re: [filmpje] Wat is er 'mis' met deze demo Reageer met quote

Geluidforum schreef:
Filmpje op Youtube.

Hoewel de bron voor zover ik weet als gerenommeerd bedrijf bekend staat vind ik dit een beetje misleidend. Het suggereert een 'heel effectief' product maar maakt geen enkele vergelijking met een standaard (goedkoper?) product, zoals bijvoorbeeld gipsplaat...

Zie ook de reacties bij het filmpje. Lijkt me dat een aantal mensen er toch van overtuigd raken op deze manier.


Dit filmpje heeft trouwens een Nederlandstalig 'broertje'
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Akoestiek Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.