Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Betrouwbaarheid decibelmeter
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Akoestiek
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bas Möllenkramer
Expert


Sinds: 16-5-2006
Berichten: 26
Woonplaats: Soesterberg

BerichtGeplaatst: Ma Feb 20, 2012 7:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Local schreef:
Goedendag,

In verband met een reeds langslepende kwestie met de (zeer lakse) Gemeente en een tuinbouwbedrijf in mijn nabije omgeving, heb ik zelf maar eens een Db meter aangeschaft, de Voltcraft Sl-100, welke ook Db(a) weergeeft.
Is dit apparaat inderdaad zo onbetrouwbaar, en dus niet bruikbaar, om een goede indicatie te krijgen van de geluidsoverlast?

Letterlijk ziek en moe gestreden tegen de ambtelijke muur van onwil en laksheid, ben ik ten einde raad.

Is er wellicht iemand in de omgeving van Den Haag met een professioneel apparaat, bij wie ik kan testen of de waarden van mijn SL-100 inderdaad een afwijking vertonen?

Bij voorbaat mijn hartelijke dank.



Als het nog nodig is ben je van harte welkom in Soesterberg om te kijken of je meter nauwkeurig is. Je kunt me bereiken op 0653-480736.

Voor de goede orde, hier zijn geen kosten aan verbonden en ik heb er geen commercieel belang bij.

Groet
Bas
_________________
Möllenkramer Training
(w) www.mollenkramer.nl - (@) bas@mollenkramer.nl - (t) 0346-354802 / 0653-480736
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Ma Feb 20, 2012 7:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk aanbod Bas!

Misschien ook leuk als jij, of je bezoeker, de ervaringen met die goedkope meter hier even laat weten, dan hebben meer mensen er iets aan!


*edit* Euh... Bas, die bijdrage van 'local' is van 2008. Ik vermoed niet dat hij nog contact met je zal zoeken. Mogelijk iemand anders die een goedkope meter graag eens langs een dure legt?
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Za Mrt 03, 2012 11:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

*** deel van deze discussie gesplitst naar 'in het huis' forumdeel ***
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Akoestiek Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.