Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Zwevende vloer bij een dubbelwandige geluidscabine
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Hobby en vrije tijd
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
botjac



Sinds: 20-5-2012
Berichten: 8
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Ma Jun 04, 2012 10:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Eric

Nogmaals bedankt voor je moeite, je schets en duidelijk uitleg. Neem me echt niet kwalijk dat het even duurt alvorens ik de principes hier begrijp. Ik ben blij dat je nog even de moeite doet om me op weg te helpen.

Ok, ik denk dat mijn grootste denkfout was dat ik niet afscheid wilde nemen van mijn dubbelwandige cabine (grotendeels omdat het erg kostbaar was). Dus was meeste van mijn vragen gericht om een bestaande (twijfelachtig) constructie te verbeteren. Ik begin nu te beseffen dat ik liever mijn energie (en geld) moet focussen op het maken van de juiste oplossing.

Ik ga hier nog even goed naar kijken, over nadenken en je teksten weer eens goed doornemen. En dan met wat vragen hierop terugkomen. Mijn focus zal dus nu liggen op het principe die je uitlegt in je laatste schets.

Ik kreeg de indruk dat je je niet zo goed voelt (beperkte energie enz). Als dat het geval is, wens ik je beterschap. Dank nogmaals voor je moeite !

Groet,
Jacques
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
botjac



Sinds: 20-5-2012
Berichten: 8
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Do Jun 07, 2012 10:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geluidforum schreef:
Om contactgeluid te dempen zou de plaat juist enigszins als veer moeten werken. Dat wil je juist niet om redenen van dubbele ontkoppeling. Deze plaat wordt wel geadviseerd als ondervloer voor parket e.d., maar ik vraag me af wat ervan overblijft wanneer je er een zware cabine op afsteunt. Het extra effect ervan in de opzet (op zware betonnen vloer) lijkt me nihil.


Beste Geluidforum,

Hoe kan ik contact met je opnemen? Mijn plaatjes in mijn eerste post zijn namelijk niet meer zichtbaar, ik wil de links in de eerste post aanpassen. Helaas heb ik deze thread nog gestart toen ik 'gast' was, dus mag ik de eerste post niet wijzigen. Kun je me 'eigenaar' maken van de eerste post? Alvast dank !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2012 6:02 am    Onderwerp: Reageer met quote

botjac schreef:
Geluidforum schreef:
Om contactgeluid te dempen zou de plaat juist enigszins als veer moeten werken. Dat wil je juist niet om redenen van dubbele ontkoppeling. Deze plaat wordt wel geadviseerd als ondervloer voor parket e.d., maar ik vraag me af wat ervan overblijft wanneer je er een zware cabine op afsteunt. Het extra effect ervan in de opzet (op zware betonnen vloer) lijkt me nihil.


Beste Geluidforum,

Hoe kan ik contact met je opnemen? Mijn plaatjes in mijn eerste post zijn namelijk niet meer zichtbaar, ik wil de links in de eerste post aanpassen. Helaas heb ik deze thread nog gestart toen ik 'gast' was, dus mag ik de eerste post niet wijzigen. Kun je me 'eigenaar' maken van de eerste post? Alvast dank !


Nee, dat kan helaas niet. Je kunt me de juiste links mailen, dan pas ik het aan (helaas niet vandaag) - geluidforum@gmail.com
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Hobby en vrije tijd Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.