Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Moderators zijn #%+$$

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Feedback
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Chronic-Brend_NL
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Okt 01, 2012 7:37 pm    Onderwerp: Slechte admins... Reageer met quote

Geluidforum schreef:
Nee hoor, je eerste post heb ik aangepast naar min of meer gangbaar Nederlands, de tweede, persoonlijke aanval (op wie doet er niet toe), ínclusief de aanleiding ertoe (dus betreffende post, los van wat ik er inhoudelijk van vond), heb ik verwijderd. Dat lijkt me geheel legitiem en zelfs erg netjes naar jou toe. Aan het corrigeren van je laatste post ben ik nog niet toegekomen.

Inhoudelijk verder graag! Commentaar op het beheer mag in het feedback forum!


Gangbaar nederlands?
Kom jij uit het jaar 1800 ofzo?

Corrigeren van mijn posts is niet nodig hoor , niet iedereen in nederland praat jullie overbodige studerende gelikte taaltje.
En inderdaad neem je het op voor je lieve collega uit Belgie , dat was allang al duidelijk.

Jullie kunnen wel zo erg proberen het te laten lijken dat ik hier een boosdoener ben en dat jullie heel erg netjes en legitiem zijn?
Maar achter de schermen spelen jullie een heel vuil spelletje hier...

Ja , je hoeft niet te posten want ik weet toch al zeker dat jullie weer met een of andere smoes komen...
Dus mijn mening is dit forum it totaal waardeloos en tijdsverspilling.
I hoop dat de mensen die komen met hun probleem dat ook zullen inzien.
Naar boven
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Ma Okt 01, 2012 9:27 pm    Onderwerp: Re: Slechte admins... Reageer met quote

Chronic-Brend_NL schreef:

Dus mijn mening is dit forum it totaal waardeloos en tijdsverspilling.

Smile Ik vind dit een goede conclusie en hoop dan ook dat je zeer snel verdwijnt, dan kan je je tijd nuttig gebruiken (en wij ook).

Ik begrijp trouwens niet eens waarom het forum posts als de jouwe niet gewoon integraal verwijderd. Ze halen de klasse van het forum alleen maar naar beneden.
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Ma Okt 01, 2012 10:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Voor het betrokken topic had ik (lees eerder) al eens besloten het als 'slecht voorbeeld' in stand te houden. Misschien had ik er een slotje op moeten zetten...

Hier heb ik binnen het betwiste topic gehandeld omdat het een persoonlijke aanval op iemand betrof, niet vanwege de strekking van de eerdere post van de aanvaller. Dat jouw reactie hiermee ook is verdwenen (continuïteit) is de consequentie (los van de inhoud ervan, die niet aanvallend of opruiend was in mijn perceptie).
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Ma Okt 01, 2012 10:33 pm    Onderwerp: Re: Slechte admins... Reageer met quote

Chronic-Brend_NL schreef:
Gangbaar nederlands?
Kom jij uit het jaar 1800 ofzo?

Jullie kunnen wel zo erg proberen het te laten lijken dat ik hier een boosdoener ben en dat jullie heel erg netjes en legitiem zijn? Maar achter de schermen spelen jullie een heel vuil spelletje hier...


Niet uit 1800, maar wel nog onderwijs genoten op een ouderwets dorpsschooltje waar je leerde dat je niet over slecht aangepaste buitenlanders of mensen met een laag IQ schreef wanneer je daar niet (grotendeels) foutloos toe in staat was.

Wat hier achter de schermen gebeurt is niet voor niet achter een (geluids)scherm verborgen... Twisted Evil

Achter de schermen gebeuren (ook) veel mooie dingen, zoals de totstandkoming van uitgebreide en vaak kritische topics (rijkelijk geïllustreerd) over ons mooie vakgebied. Vaak voor leken nog lastig te vatten, maar (naar ik hoop) prikkelend tot verdere discussie.
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Feedback Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.