Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

geluidsoverlast via de vloer

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Geluid naar de omgeving
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lastpost
Gast





BerichtGeplaatst: Vr Nov 13, 2015 9:25 pm    Onderwerp: geluidsoverlast via de vloer Reageer met quote

Hallo mensen,

Ik hoop dat ik goed zit onder bedrijfsmatig.

Ik heb sinds een aantal maanden een school in de flat waar ik woon. Het gebouw bestaat uit kleine appertementen en er zat voorheen een bibliotheek in, nu dus een school. Het is hier behoorlijk gehorig, toilet van de buren en als er verder geen omgevingsgeluiden zijn zou ik zelfs de buren kunnen horen praten (als ze praten dan). Het is een jaren tachtig gebouw met een betonnen fundering, ik woon op de begane grond en de school zit ook op de begane grond.

Nu is de bieb al een tijdje naar een andere locatie en sinds een aantal maanden zit er nu een afdeling van een school in.

Ik heb sinds een aantal maanden het vervelende geluid van het schuiven van stoelen en tafels over een stenen vloer (plavuizen).

Als de tafels of stoelen verschoven worden dan hoor iik zoeits als Grrrroowww en zo af en toe een squeeq en dat gebeurt de hele tijd, ik denk dat er zo'n 100 tot 150 leerlingen zitten, met allemaal een stoel en tafel en dit 5 dagen per week.

Volgende week ga ik spreken met de facilitair manager van de scholengemeenschap, maar hoe kan ik nu het beste het uitleggen, het is een heel irritant geluid en ik heb niet de indruk dat het helemaal over komt, dat mij n klacht echt serieus genomen wordt.

Alvast bedankt voor de reactie!
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Ma Nov 16, 2015 8:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dopjes onder de stoelen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Geluid naar de omgeving Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.