Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Ben81 Gast
|
Geplaatst: Ma Feb 06, 2012 9:20 am Onderwerp: Geluidseffecten de voice of Holland |
|
|
Hallo allemaal,
ik weet niet of ik deze vraag op de juiste plaats stel, maar ik ben op zoek naar het geluid dat je hoort wanneer een stoel bij de voice of Holland omdraait. We willen dit geluid graag gebruiken op een carnavalswagen, maar het is echt moeilijk om dit te vinden. Als iemand een idee heb dan hoor ik het graag!!
Gr. Ben |
|
Naar boven |
|
|
Geluidforum Site Admin
Sinds: 2-3-2006 Berichten: 2687
|
Geplaatst: Ma Feb 06, 2012 9:26 am Onderwerp: |
|
|
Informeer bij de producent van het programma of probeer het te tapen vanaf TV.
Het geluid ken ik verder niet... _________________ - Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com |
|
Naar boven |
|
|
Louise_J Gast
|
Geplaatst: Vr Mrt 02, 2012 2:37 pm Onderwerp: |
|
|
Ik weet ook niet precies wat je bedoeld met het geluid, maar ik weet wel dat er veel programma's op internet zijn waar je geluidseffecten kunt vinden. Wat je anders ook zou kunnen doen is een van de shows zoeken op youtube, en dan met http://www.youtube-mp3.org/nl (super makkelijk) even een mp3 van maken en oplaan, en dan met een of ander programma dat stuk wat je nodig hebt eruit knippen.. beetje ingewikkeld maar moet wel lukken
Gr, Louise |
|
Naar boven |
|
|
kevinnn
Sinds: 13-4-2012 Berichten: 9 Woonplaats: Maastricht
|
Geplaatst: Do Apr 19, 2012 1:41 pm Onderwerp: |
|
|
Ik zou het via youtube proberen en als dat niet lukt zou ik eens een mail sturen na de redaktie van de voice of holland, misschien kunnen die jou verder helpen...
Succes |
|
Naar boven |
|
|
gilli060 Gast
|
Geplaatst: Zo Dec 30, 2012 3:18 pm Onderwerp: Heb je het al? |
|
|
Heb je het geluidje al, want ik ben ook geïnteresserd. Zo ja dan mag je het mailen naar mijn mailadres hgln@hi.nl. |
|
Naar boven |
|
|
lol Gast
|
|
Naar boven |
|
|
LOL Gast
|