Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Geluidseffecten de voice of Holland

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Hobby en vrije tijd
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ben81
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Feb 06, 2012 9:20 am    Onderwerp: Geluidseffecten de voice of Holland Reageer met quote

Hallo allemaal,

ik weet niet of ik deze vraag op de juiste plaats stel, maar ik ben op zoek naar het geluid dat je hoort wanneer een stoel bij de voice of Holland omdraait. We willen dit geluid graag gebruiken op een carnavalswagen, maar het is echt moeilijk om dit te vinden. Als iemand een idee heb dan hoor ik het graag!!

Gr. Ben
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Ma Feb 06, 2012 9:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

Informeer bij de producent van het programma of probeer het te tapen vanaf TV.

Het geluid ken ik verder niet...
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Louise_J
Gast





BerichtGeplaatst: Vr Mrt 02, 2012 2:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet ook niet precies wat je bedoeld met het geluid, maar ik weet wel dat er veel programma's op internet zijn waar je geluidseffecten kunt vinden. Wat je anders ook zou kunnen doen is een van de shows zoeken op youtube, en dan met http://www.youtube-mp3.org/nl (super makkelijk) even een mp3 van maken en oplaan, en dan met een of ander programma dat stuk wat je nodig hebt eruit knippen.. beetje ingewikkeld maar moet wel lukken Very Happy

Gr, Louise
Naar boven
kevinnn



Sinds: 13-4-2012
Berichten: 9
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: Do Apr 19, 2012 1:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou het via youtube proberen en als dat niet lukt zou ik eens een mail sturen na de redaktie van de voice of holland, misschien kunnen die jou verder helpen...

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
gilli060
Gast





BerichtGeplaatst: Zo Dec 30, 2012 3:18 pm    Onderwerp: Heb je het al? Reageer met quote

Heb je het geluidje al, want ik ben ook geïnteresserd. Zo ja dan mag je het mailen naar mijn mailadres hgln@hi.nl.
Naar boven
lol
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Jan 13, 2016 10:35 pm    Onderwerp: geluid knappe voice Reageer met quote

Very Happy hier is het geluid van de knoppen van de voice of holland of the voice kidshttps://www.youtube.com/watch?v=WLAinq9czTU
Naar boven
LOL
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Jan 13, 2016 10:38 pm    Onderwerp: GELUID VAN DE KNOPPEN VAN THE VOICE Reageer met quote

DIT IS HET GELUID VAN DE KNOPPEN VAN THE VOICE
https://www.youtube.com/watch?v=WLAinq9czTU
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Hobby en vrije tijd Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.