Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Vrijdragend plafond met minimaal hoogteverlies
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Carolijn
Gast





BerichtGeplaatst: Zo Apr 03, 2011 10:17 pm    Onderwerp: geluidsiolatie Reageer met quote

Goedenavond!

Heb naar aanleiding van bovenstaande MUPRO over de vloer gehad in mijn nieuwe huis, omdat ook daar de bovenburen parket hebben over de hele verdieping.

Volgens MUPRO moet ik de klemmen tegen de vloerbalken schroeven, daar de raggels tegenaan en dan de gipsplaten. Dus dan zitten de klemmen om de 60cm, in een huis van 90m2 betekend dat 250klemmen.... Klopt dat een beetje wat jullie betreft?

Lijkt me dat er voor het 'praat'geluid van de bovenburen ook nog iets van isolerende deken tussen moet tussen de vloerbalken van de bovenburen en mijn plafond als ik al jullie adviezen zo lees? Maar daar willen ze bij MUPRO niks over zeggen, want dat verkopen ze niet. Ben als de dood dat ik zometeen wel de goeie dempers heb maar niet de goede tussenlaag, heeft iemand van jullie nog een goed advies?

Dank!
Carolijn
Naar boven
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Zo Apr 03, 2011 11:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Carolin,

Geef zelf eens een link en een juist type a.u.b.

Ik ken Mupro als degelijke materialen van vroeger.
Alhoewel het soms zo zou kunnen lijken, wij zijn geen encyclopedieën.
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.