Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Ik ben kapot, ik kan niet meer!!!
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Heb ik nog niet.nl
Gast





BerichtGeplaatst: Vr Okt 21, 2011 2:17 am    Onderwerp: BESTE GERARD Reageer met quote

[color=indigo]Beste (lieve) Gerard,

Ik ben vandaag op jou verhaal hier op het forum terrecht gekomen en ik herken je verhaal.
Dwz mijn stiefmoedertje heeft met een zelfde soort frustrende situatie te maken, nu al 6 jaar!

Ik heb altijd geweten dat ze zeker niet gek is of een psychose heeft
zoals haar diagnose luidt: psychose/AdHd.

Adhd heeft ze zeker maar geen psychose, ik was alleen de enige die dat altijd heeft gezegd en geweten., Wat ik ook wel snap want ze heeft alle symtomen die je met een psychose ook hebt.
Maar bij haar was het anders, zij is niet gek maar word gek gemaakt!
Maar door wat?
Ik had niet het idee dat t' logisch was zoals als zij dingen kon linken en bedenken.
Maar hoe bizar de dingen ook klonken die ze had bedacht ik wist dat er wel iets moest zijn of zijn geweest en nu dan doorgeslagen in haar gedachten,
ik wist zeker dat ze niet zomaar ineens, zonder enige reden, van de een op andere dag was gaan hallucineren en psychotisch iwas geworden.
En ondertussen wel hetzelfde was qua persoon en karakter, een ontzettend slim en mooi mens
en met een logica die precies is als mijn logica, logisch!!! Maar daar zijn we niet mee in meerderheid, integendeel hahaha..

Nu ben ik er eigenlijk gisteren en vandaag achter gekomen wat het is!
Ik heb gezocht en gelezen en ben echt heel veel tegengekomen wat daar dus mee te maken heeft of kan hebben.

HET ZIJN ALLERLEI SOORTEN STRALINGEN van zendmasten UMTS masten, allerlei apparatuur, heel veel dingen geven straling af, zelfs stopcontacten, maar niet iedereen heeft daar last van.
Sommige mensen zijn ook veel gevoeliger (geworden)

Mijn stiefmoedertje is ook al wat ouder en ik ben er dus achter gekomen dat bv mensen rond die leeftijd meer kans hebben om die bromtoon ineens te kunnen horen.
Omdat mensen rond die leeftijd vaak wat slechter gaan horen (De Hoge Frequentie)
Zorgt dat er juist voor dat ze de (Lage Frequentie) zoals die bromtoon beter kunnen horen.

Ik ben er dus gister mee begonnen en ben vandaag verder gegaan en heb de hele dag van alles gelezen wat te maken heeft met die stralingen, onderzoeken, bewezen feiten etc
en zoveel info en de effecten over wat stralingen dus kunnen doen.

Uiteindelijk ben ik zo ook op jou verhaal gekomen en ik dacht dat is ook niet voor niks en ik hoop dat je ook net zo veel herkenning, antwoorden en verklaringen in vind als ik heb gedaan,
want ik denk dat je een heel mooi en eerlijk mens bent en je absoluut niet verdiend om zo te moeten leven en ik denk dat je hier echt hier iets in zal vinden.

DIT IS OOK VOOR ALLE ANDERE MENSEN DIE LAST HEEFT VAN (LF) BROMTONEN

http://www.stopumts.nl/index.php

http://www.stopumts.nl/doc.php/Verhalen/#25

Deze gaat echt over de oorzaak van die Bromtoon:
http://6840.freegoodies.nl/forum/6840/74835/1/?cc=1

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!!!!

IK HOOP SOWIESO DAT DIT HELPT OM MENSEN OP DE HOOGTE TE BRENGEN VAN STRALING!!!

Succes..

XXX
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Vr Okt 21, 2011 7:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

Kun je nu ook een directe link naar een artikel geven waarin het horen van een bromtoon in verband gebracht wordt met langdurige blootstelling aan zeer geringe straling?

Dit zou dan impliceren dat het horen van de toon een vorm van stralingsgeïnduceerde hersenschade is? Een hoop milieudeskundigen en bedrijven zouden best blij zijn met die conclusie: "Nee, u hoort onze installatie niet, u belt te veel mobiel!" Laughing
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Gerard



Sinds: 22-1-2010
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: Di Aug 20, 2013 4:25 am    Onderwerp: nieuwe feiten Reageer met quote

Hoi
Het is al weer een poos terug dat ik hier een update heb gedaan.
Het is nu bekend waar de brom vandaan komt… bij de burenop nummer 36, opzettelijk. (ik woon op nummer 38)
Ik heb namelijk in het begin (zie eerste bericht 2010) over ’de aanwezige brom’ geklaagd en sindsdien nooit gedacht dat mijn buurvrouw dit opzettelijk doet. Maar nu na enkele jaren te hebben geobserveerd, kan ik met zekerheid melden dat alles opzettelijk is.
Waarom? zul je je dan afvragen.
Ja dat was ook mijn grote vraag…heb ik iets verkeerd gedaan of gezegd?
Nee, het motief is simpel. buuf heeft een zoon die graag in mijn huisje wil wonen.

Maar… na inschakelen van twee prive detectives, ja je leest t goed, twee verschillende bureaus ingeschakeld om er zeker van te zijn dat ik niet gek ben, ben ik eindelijk erachter wat er hier aan de hand is. heeft me een beste bundel gekost.
Want wie gelooft me? niemand !!!
Nu heb ik het bewijs in de vorm van audio opnames met tijdlijn. Samen met mijn logboek is het duidelijk dat r opzet in t spel is.

Korte omschrijving van mijn buren:
Kortzichtige personen die niet gemakkelijk iets ’zelf’ kunnen verzinnen om zich mee bezig te houden, met andere woorden, uit verveling maar beslissen om de buurman het leven zuur te maken.

En nu zul je misschien zeggen; heb je al eens met ze gesproken over dit feit?
Ja meerdere malen getracht een normaal gesprek met ze voeren maar alles wat er uit komt zijn ontkenning en leugens.
zieke mensen.

Maar Dit is eigenlijk nog maar het topje van de ijsberg. Want in 2011 komt er aan de andere kant van mijn woning (op nummer 40 dus) ook een nieuwe bewoner, een vrouw van dezelfde soort als op nummer 36. Die al snel wordt ingelijfd door nummer 36. om samen te kunnen pesten.
Ik woon dus ’gesandwiched’ tussen twee vuren in. een ware hel.
Want nu is er niet alleen de brom, maar er zijn ook nog eens sneaky ’apparaten’ geplaatst op zolder die vooral snachts een doordringende hoge frequentie uitsturen die je het rusten onmogelijk maken. Ik kom heel moeilijk in slaap en moet t van af en toe een uurtje hebben. snachts slapen is al jaren niet meer mogelijk.

Ik ga gelukkig binnenkort verhuizen en dat geeft me genoeg kracht om dit bericht te schrijven, want je kunt je voorstellen dat ik na vier jaar knokken echt helemaal kapot ben.
zie de titel van mijn eerste bericht van 2010.

Niet alleen moe van te weinig slaap maar vooral van de woede…

mijn mooiste maar meest onbegrijpelijke voorbeeld:
na voor de zoveelste keer de politie gebeld te hebben, komen ze bij me aan de deur.
Bij de telefonische melding voorafgaand aan hun bezoek heb ik duidelijk te kennen gegeven dat ze de politie auto niet in deze straat moeten parkeren. want dan ziet de buuf dat en is er geen lawaai meer, raar he? haha.
maar als de heren eenmaal voor de deur staan, zie ik dat ze de auto pal voor de buren hun huis hebben geparkeerd, en vraag ik dus waarom ze dat doen.
hun antwoord; Nou meneer, wij geloven u niet en denken dat u hulp (psychisch) nodig heeft…
Nou ja zeg…
vervolgens begrijp ik uit hun verhaal dat er contact is geweest met de buuf en de politie en de agenten geloven nu dus het verhaal van een leugenaar en hebben zich laten wijsmaken dat ik ADHD heb of zo-iets.

Een prachtig voorbeeld van het vele kokerkijken wat de politie zo graag doet. (lekker makkelijk om snel een zaak af te handelen in hun rapport.)
Ik had voorheen een hele hoge pet op voor justitie, maar die pet is weg. verkocht voor een appel en een ei :)

Om nu met dit bewijs naar een rechter te stappen heeft totaal geen zin want die neemt hier geen genoegen mee. Het gaat mij vooral om het feit dat ikt kan aantonen dat ik niet deze extreme feiten zelf verzin.
En… dat er dus echt zulke mensen bestaan die gewoon schijt aan anderen hebben, zeer egoïstisch zijn en met een pokerface staan te liegen tegen de politie.

mijn allerlaatste opmerking
De wet moet nodig worden aangepast aan dit soort zaken want ik lees op meerdere fora dat er een op de drie Nederlanders last heeft van burengeluiden.
Al die extreme pest verhalen bij elkaar zijn een teken van tekortkomen van de overheid.

Tot ziens. Ik hoop niet weer terug te komen op dit forum na mijn verhuizing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
9WEST



Sinds: 27-6-2013
Berichten: 72
Woonplaats: Drenthe

BerichtGeplaatst: Di Aug 20, 2013 6:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wat ik niet snap is waarom je vuur niet met vuur bestrijd.

Ik had ooit last van een buurman, die zijn TV veel te luid aan had staan. Bovendien deed hij vaak zijn tuindeur open. Klagen hielp niet, de man ging gewoon door met zijn a-sociaal gedrag.
Ik heb de meest afgrijselijke muziek opgezocht die ik had, mijn tuindeur ope gezet en de versterker op "11". Zijn tuindeur ging dicht, de TV ging zachter en na een tweede keer was het probleem opgelost, zijn TV bleef zacht, zijn tuindeur bleef dicht.

Een vriend van mij had last van een blaffende hond van zijn buur. Na veel geklaag en overleg kwam er niets uit de bus. Toen hebben we de blaffende hond opgenomen op een bandrecorder, een "loop" gemaakt, en dat 24 uur laten lopen. Noooooit meer last gehad! Laughing

Dit soort maatregelen zijn niet aan te raden, maar als je radeloos bent en praten heeft geen zin meer, mag je wat mij betreft er een ludiek antwoord op verzinnen. Je was toch luidsprekerbouwer? Een stuk of wat subwoofers en hupsakee. Oh, er is nog iemand hier op het forum die je een paar zelfbewegende supertrillende (tot 1 Hz) theaterstoelen zou kunnen lenen.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Gerard tureluur
Gast





BerichtGeplaatst: Za Okt 12, 2013 1:09 pm    Onderwerp: reaktie op 9WEST Reageer met quote

Als gast dit keer, ik ben mijn ww kwijt.

@ 9WEST
hartelijk dank voor je ideeën en goede bedoelingen maar je zult begrijpen dat als ik in overtreding ga,
dan ben ik degene die straks op t bureau zit met een arrestatie aan m’n broek, nee dankje dat wil ik niet.
Natuurlijk heb ik middelen om terug te treiteren maar ten eerste wil ik me niet verlagen tot dat niveau en heb ik geen zin om dat in mijn geweten mee te dragen voor de rest van mijn leven.
en daar komt nog bij dat als ik je idee zou doorzetten en beginnen met subwoofers en dergelijke dan is dat natuurlijk makkelijk waarneembaar door de politie en ben ik de apparatuur ook nog kwijt want dat wordt dan in beslag genomen.
al met al een averechts effect.
Ook heb ik gedacht aan een molotov door de brievenbus en fysiek geweld maar wat schiet ik daar mee op? een tijdelijke genoegdoening die duurt tot het moment van arrestatie.

Nee wat deze mensen mij aandoen kan alleen maar met een evenredige sneaky attack worden terug gekaatst.

Want mijn getreiter is toch wat anders als een muziekje of een blaffende hond.
Ik zit met meerdere opzettelijk geplaatste tonen… brom en hoge tonen. 24/7… al 4 jaar.
Stel je maar voor… je woont op een fabrieks terrein met 24/7 een brom en piepende geluidlen.
Probeer maar es in slaap te komen met een frequentie die zo venijnig is dat ie je simpelweg hoofdpijn geeft als je hem probeert te verdringen met je psyche.
Overdag is ie zachter, dat komt natuurlijk door de 'buiten’ geluiden. S’avonds en s’nachts wordt ie duidelijker en als je je hoofd op t kussen legt dan is ie overheersend.
[als een testtoon op tv van vroeger].

hierboven heb ik t dus over de hoge frequentie, de bromtoon is minder zwaar en al zo gewend dat ik er ’doorheen’ kan leven.

Wraak komt er wel…
Deze wraak moet gewoon op een zodanige wijze worden voorbereid dat de daders straks op straat staan met een melding bij alle verhuurders wat deze mensen gedaan hebben en daardoor geen andere woning meer kunnen huren.

Ik heb inmiddels al meer getuigen die de opzettelijk geplaatste geluiden ook hebben waar genomen.

Mochten er mensen zijn die me willen helpen, met een bezoekje of tips. Ja kom maar langs de koffie staat klaar.
alles is welkom.

groet Gerard
Naar boven
Gerard



Sinds: 22-1-2010
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: Za Okt 12, 2013 1:16 pm    Onderwerp: kon via profiel link inloggen Reageer met quote

mijn adres
***weet je zeker dt je dat hier wilt hebben staan***
Heerenveen.

de slechterikken… op nummer 36 en nummer 40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Gerard



Sinds: 22-1-2010
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: Ma Okt 14, 2013 4:49 am    Onderwerp: Re: kon via profiel link inloggen Reageer met quote

[quote="Gerard"]
***weet je zeker dt je dat hier wilt hebben staan***

antwoord = ja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Gerard



Sinds: 22-1-2010
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: Ma Okt 14, 2013 4:59 am    Onderwerp: Reageer met quote

trouwens
mijn vermoeden dat de buren ook mijn PC gegevens hebben is groot
(ja ze kijken mee met alles wat ik doe. Ik heb hier meerdere bewijzen van. In de vorm van waarnemingen van verdachte uitspraken.)

want sinds de melding van het ’doorleven’ met de bromtoon, in het vorige bericht, is de betreffende brom extra hard aanwezig.

zo zie je, er bestaan dus echt mensen die zieke spelletjes spelen met de privacy van een ander.

Ik heb er geen andere woorden voor. zielig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.