Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Signatures (onder posts)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Feedback
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Wo Dec 07, 2011 3:52 pm    Onderwerp: Signatures (onder posts) Reageer met quote

Geluidforum,

Ik heb het gevoel dat hier iets gebeurd dat niet de bedoeling kan zijn:

Ik vroeg aan Bas Möllenkramer naar zijn emailadres, en die vermelde (voor hem terecht) dat dat onder elk bericht van hem staat.
Logische opmerking van hem en ogenschijnlijk een domme vraag van mij ....
Moest het niet zo zijn dat ik al deze handtekeningen alleen en uitsluitend kan zien wanneer ik NIET ingelogd ben (wat ik zelden of nooit ben).

Is dit typisch iets voor mijn browser (Firefox) of is dat een probleem dat al aan ieders aandacht ontsnapt is?
Deze handtekening heeft een functie .... maar indien onzichtbaar voor ingelogde leden heeft het ook niet veel zin. Wat de reden ook is ik zie die handtekeningen niet ......
Ik zie die alleen als ik uitgelogd ben.
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Wo Dec 07, 2011 3:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zie de handtekeningen zowel als gast als ook wanneer ik ben ingelogd.

Evenwel in Chrome is de opmaak enigszins verschillend afhankelijk van het al dan niet ingelogd zijn...
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com


Laatst aangepast door Geluidforum op Wo Dec 07, 2011 6:03 pm, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Wo Dec 07, 2011 4:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geluidforum,

Ik heb het ook getest in IE. Zelfde fenomeen: Ingelogd zie ik die handtekeningen niet, zelfs geen spoor dat die daar zouden kunnen zijn, noch enige lege ruimte daarvoor.

En mijn IE is zowat mijn reserve waar ik niets speciaal mee doe inzake beveiliging of blokkeren van dingen. Dat is gewoon de standaard zoals hij geïnstalleerd was.

Wat de reden hiervan is heb ik geen flauw vermoeden van.
Ik denk wel dat het nuttig is dat je dit weet, want je bent samen over een serieuze meerderheid van browsers aan het praten.

Dat mensen hier niet op reclameren is logisch. Ze missen dat niet en velen hebben niet eens door dat er daar iets hoort te zijn.
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Wo Dec 07, 2011 6:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

In Safari (iPad), IE8 (althans op mijn laptop) en Chrome doet het probleem zich bij mij niet voor. In Firefox onder Linux (Ubuntu op netbook) ervaar ik wat jij omschrijft.
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Wo Dec 07, 2011 7:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vreemd allemaal,

Als gebruiker is het voor mij niet zo belangrijk. Ik werd er gewoon mee geconfronteerd door de verwijzing van Bas ( Smile leek wel alsof ik iets evident niet zag).
Het is belangrijker voor jou - het forum - dat dit werkt.
Dat dat zo'n vervelend speurding kan worden kan ik me wel voorstellen. Zo'n probleem waarvan je liever niet weet dat het er is ....
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Wo Dec 07, 2011 9:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Eric Desart schreef:
Zo'n probleem waarvan je liever niet weet dat het er is .... 


Dat heb je goed begrepen. Het gaat mijn kunde aangaande de forumsoftware ook ver te boven...
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Feedback Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.