Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
bert stoltenborg Expert
Sinds: 6-8-2006 Berichten: 1007 Woonplaats: achterhoek
|
|
Naar boven |
|
|
Geluidforum Site Admin
Sinds: 2-3-2006 Berichten: 2687
|
Geplaatst: Zo Okt 21, 2012 1:09 pm Onderwerp: |
|
|
...en wat wanneer het vervuilt? Moet het worden gereinigd? Wat kost dat? _________________ - Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com |
|
Naar boven |
|
|
bert stoltenborg Expert
|
Geplaatst: Zo Okt 21, 2012 4:44 pm Onderwerp: |
|
|
Zo had ik er nog niet over gedacht.
Maar serieus, wie verzint dit? Je kunt het geld nog beter aan ontwikkelingshulp uitgeven, dan koopt een dictator er een heel stille Rolls voor. |
|
Naar boven |
|
|
MichielvanEeden Expert
Sinds: 7-10-2006 Berichten: 115 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Vr Okt 26, 2012 12:22 pm Onderwerp: Wie niet waagt, wie niet wint |
|
|
Natuurlijk: minder lawaai vanwege auto's bereiken we in de eerste plaats met minder autorijden en minder hard (!) autorijden. Maar deze oplossing lijkt me in potentie minder kostbaar dan een geluidwal die hetzelfde effect moet bereiken. In elk geval een creatief idee, en waar zijn we zonder creativiteit.
Of het in de praktijk gaat werken? Eerst proberen! _________________ Technisch Bureau van Eeden - www.tbve.nl - Lawaaibestrijding, geluidsmeting, advies en onderzoek. |
|
Naar boven |
|
|
bert stoltenborg Expert
|
Geplaatst: Vr Okt 26, 2012 7:30 pm Onderwerp: |
|
|
Het gaat erom dat 2 dB vermindering alleen voor regelklievende ambtenaren belangrijk is. Praktisch is het niet relevant. En het kost de gemeenschap een hoop geld. |
|
Naar boven |
|
|
bert stoltenborg Expert
|
Geplaatst: Zo Okt 28, 2012 12:41 am Onderwerp: |
|
|
Michiel? |
|
Naar boven |
|
|
MichielvanEeden Expert
Sinds: 7-10-2006 Berichten: 115 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Ma Jan 14, 2013 6:20 pm Onderwerp: |
|
|
Regels zijn onderdeel van een mechanisme waarmee wij onze samenleving ordenen, en dat een een deel van de zaken waar ambtenaren zich mee bezig houden, gelukkig.
Alle gekheid op een stokje, ik maak bezwaar tegen het (jou) voorbarig commentaar. Ik weet ook nog niet wat dit per dB (en aan onderhoud) kost, maar tot die tijd is dit gewoon een creatief idee. Hier al aan gedacht: als het alternatief een scherm is - veel mensen kijken daar niet graag tegen aan. _________________ Technisch Bureau van Eeden - www.tbve.nl - Lawaaibestrijding, geluidsmeting, advies en onderzoek. |
|
Naar boven |
|
|
bert stoltenborg Expert
|
Geplaatst: Ma Jan 14, 2013 6:46 pm Onderwerp: |
|
|
Voorbarig?
En een scherm van 2 dB.... |