Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

huis bij winkelcentrum

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
markgast
Gast





BerichtGeplaatst: Vr Apr 26, 2013 6:26 pm    Onderwerp: huis bij winkelcentrum Reageer met quote

Misschien ga ik een huis kopen bij een winkelcentrum en bij een bushalte.

Het is 2/1.
Er is dubbelglas.

Wonen mensen bij een winkelcentrum en geeft dat veel geluidsoverlast?
Ook al heb je de ramen en deuren dicht?
Naar boven
Bart Hoogeboom



Sinds: 15-3-2012
Berichten: 111
Woonplaats: Noordwolde

BerichtGeplaatst: Ma Apr 29, 2013 2:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens mij zal je altijd iets horen.
Als u het wil weten of het acceptabel kan je het beluisteren bij een bezichtiging. Kies dan wel een tijd uit dat het druk is.
_________________
| www.bigtreeacoustics.nl | Big Tree Acoustics, we make quality sound better.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Roel
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Jun 19, 2013 11:22 pm    Onderwerp: Re: huis bij winkelcentrum Reageer met quote

markgast schreef:
Misschien ga ik een huis kopen bij een winkelcentrum en bij een bushalte.

Het is 2/1.
Er is dubbelglas.

Wonen mensen bij een winkelcentrum en geeft dat veel geluidsoverlast?
Ook al heb je de ramen en deuren dicht?

Valt reuze mee earmuffs Hangt er van af hoe achterlijk uw gemeente en buurvriendelijk de supermarkt is. Kijk, luister en huiver hoe wij zijn belazerd met nieuwbouwwoning en bestemmingsplan waarmee wij in een winkelomgeving zijn gerommeld, waar een goede ruimtelijke ordening ontbreekt, en de gemeente geen rekening heeft gehouden met het brongeluid van winkelwagens die over straatstenen rammelen; een dealtje voor een tussen nieuwbouw woningprojecten liggende parkeerplaats voor een paar miljoen was belangrijker dan het rustig woongenot voor de aangetrokken bewoners/ betalers van forse erfpachtsommen.
De milieudienst lost voorts de misleiding en onzorgvuldigheden van en voor de gemeente op door intimidatie, manipulatie, malversatie en totale ontneming van ons recht op rustig woongenot. Milieudienst dient belangen van de gemeente en ondernemer.
Ondernemer' supermarkt gaat over lijken; heeft enkel oog voor kassaanslagen, en heeft het gehele openbaar gebied geannexeerd! Al dit was ons niet in het vooruitzicht gesteld toen wij het eerste nieuwbouwproject (indertijd in the middle of nowere) aankochten en bewoonden.
Na gereedkoming bleek de geplande supermarkt aan een nabijgelegen laan een ingang recht tegenover onze voordeur in onze straat te hebben....Gevolg is een totaal verziekte woonomgeving en onverkoopbaarheid van woning.
Kortom uitzichtloos bestaan dankzij fratsen gemeentebestuur/ambtenarij en een milieudienst die op de schoot van de ondernemer (the dirk) zit.
Enkele beelden:
http://tinypic.com/player.php?v=do3w2u&s=6
http://tinypic.com/player.php?v=m0y2b&s=6

Enn beslist duurzame wooncarriere.....bloedstollend slepende ellende met het horror '1984'' scenario.
Naar boven
9WEST



Sinds: 27-6-2013
Berichten: 72
Woonplaats: Drenthe

BerichtGeplaatst: Do Jun 27, 2013 2:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nooit doen, ik heb in de buurt van een winkelcentrum gewoond en vond de overlast te veel.
Waar ik gek van werd zijn de dieselmotoren van de grote opleggers, die de supermarkten en andere winkels van waren voorzien. Te pas en te onpas, dwz. om 6 uur 's morgens tot 10 uur 's avonds. Sommige doen de motor uit, maar sommige ook niet. Het kwam ook regelmatig voor dat bij een Chinees/Indisch restaurant de kelder vol liep (met wat heb ik nooit durven vragen). Kwam er zo'n grote diesel truck met een zuiginstallatie, die daar uren, en ik bedoel uuuuuuuuuren, herrie stond te maken. Ter ere van een of andere opening, moesten alle stoepen in en om het winkelcentrum vernieuwd worden. Maandenlang last van gehad, niet alleen door zandverstuivingen, maar ook door de kleine heftruckjes voor zand en bakstenen, die de hele dag aan en afvoerden. En winkelkarretjes, zie hierboven, genoeg gezegd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Do Jun 27, 2013 2:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het Chinees restaurant heeft een vetput die af en toe wordt leeggezogen.

Vandaag (en gisteren) in het Eindhovens Dagblad over winkelwagentjes. Er stonden ook metingen bij (in de krant). Men nam niet de moeite aan te geven of het dB's of dB(A)'s betrof. Beetje jammer.
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.