Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Contactgeluiden geschakelde woning

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Joke
Gast





BerichtGeplaatst: Do Dec 12, 2013 9:50 am    Onderwerp: Contactgeluiden geschakelde woning Reageer met quote

Wij zijn opzoek naar een nieuwe woning en omdat ik een moeilijke slaper ben, heb ik mijn oog laten vallen op een geschakelde woning voor het minst last van buurgeluiden.
Deze woning is "semi vrijstaand". De garage van het huis zit vast aan de garage van de buren.
Boven de garage zit echter wel nog een zolderkamer.

Omdat de begane grond van de garage is voorzien van een betonnenvloer en de zolder erop een houten vloer heeft vraag ik me af of de betonnenvloer kan zorgen voor contactgeluiden van de buren.
Met andere woorden. Kunnen contactgeluiden uit de buurwoning via 2 garages het naastgelegen huis binnentreden?
Ik vermoed namelijk dat de betonnenvloer doorloopt in de vloer van de woningen.
Naar boven
bert stoltenborg
Expert


Sinds: 6-8-2006
Berichten: 1007
Woonplaats: achterhoek

BerichtGeplaatst: Do Dec 12, 2013 6:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als het aan elkaar zit kan het geluid doorgeven. Hoe erg, dat is moeilijk te zeggen van een afstand.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.