Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Gast
|
Geplaatst: Di Feb 24, 2015 5:00 pm Onderwerp: Last van al dat lawaai! Apparaat tegen geluidsoverlast |
|
|
Er heeft ooit een apparaat van Bose bestaan tegen geluidshinder.
Kan iemand mij daaraan helpen? U maakt mij zeer gelukkig |
|
Naar boven |
|
|
Gast
|
|
Naar boven |
|
|
bert stoltenborg Expert
Sinds: 6-8-2006 Berichten: 1007 Woonplaats: achterhoek
|
|
Naar boven |
|
|
Gast
|
Geplaatst: Do Feb 26, 2015 12:32 pm Onderwerp: |
|
|
Sorry ben niet helemaal duidelijk geweest in mijn vraagstelling. Excuses hiervoor. In deze flat is na renovatie sprake van geluidshinder. Het gaat om een laag brom geluid. Betreffende laagfrequent geluid. Bose had hiervoor een apparaat ontwikkeld maar is uit de handel gehaald vanwege te weinig animo volgens mij. Naar zo een toestel ben ik dan ook opzoek! |
|
Naar boven |
|
|
Geluidforum Site Admin
Sinds: 2-3-2006 Berichten: 2687
|
Geplaatst: Do Feb 26, 2015 1:28 pm Onderwerp: |
|
|
Anonymous schreef: | Sorry ben niet helemaal duidelijk geweest in mijn vraagstelling. Excuses hiervoor. In deze flat is na renovatie sprake van geluidshinder. Het gaat om een laag brom geluid. Betreffende laagfrequent geluid. Bose had hiervoor een apparaat ontwikkeld maar is uit de handel gehaald vanwege te weinig animo volgens mij. Naar zo een toestel ben ik dan ook opzoek! |
Lijkt me zéér sterk dat dit bestaat of heeft bestaan. Zie evenwel met interesse uit naar een type-nummer.
http://www.bose.com/controller?url=/automotive/innovations/asm.jsp _________________ - Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com |
|
Naar boven |
|
|
Linda
Sinds: 2-1-2011 Berichten: 344 Woonplaats: midden van het land.
|
Geplaatst: Za Feb 28, 2015 3:41 am Onderwerp: |
|
|
Dat artikel waar je naar linkte is wel een soortgelijke hoofdtelefoon waar Bert naar linkte.
Maar ik denk dat je witte ruis apparaat bedoeld ,dan moet je googelen naar "Sleepmate". |
|
Naar boven |
|
|
|