Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

(Fitness) schuurtje bouwen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Evan
Gast





BerichtGeplaatst: Za Jun 11, 2016 3:30 pm    Onderwerp: (Fitness) schuurtje bouwen Reageer met quote

Hallo,

Ik ga binnenkort een houten schuurtje bouwen (ongeveer 36m2) achter in de tuin om hier in te kunnen sporten (krachttraining, crossfit, kickboksen etc).

Nu kan het smijten met gewichten en bijvoorbeeld kickboksen nog best wat herrie maken. Om de betonnen vloer te beschermen gebruik ik rubberen matten van 2cm dik. Ook de gewichten die ik gebruik zijn van rubber. Dat zal al een stukje schelen.

Natuurlijk zal ik zoveel mogelijk rekening houden met de buren, maar hoe kan ik mijn schuurtje verder zo stil mogelijk maken?

Graag ook zo goedkoop mogelijk. Ik zag op internet al geluiddempend wandmateriaal voor €20-35 per m2!
Dan ben ik al €2000-3000 kwijt voor alleen de geluidsisolatie! Dat moet toch veel goedkoper kunnen???

Heeft iemand een goede tip voor me?

Alvast bedankt!
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2016 2:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Omschrijf even de voorgenomen opbouw van wanden en dak van je voorgenomen schuurtje, als je wilt.

Bij de richtprijs die je noemt denk ik dat je geluidsabsorberende schuimen bedoelt. Dat gaat de isolatie van het schuurtje niet noemenswaardig mee verbeteren. Met een dubbelwandige opbouw zijn betere effecten te behalen, echter ook niet voor een paar tientjes.
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.