Cas Gebruiker
Sinds: 13-3-2006 Berichten: 16 Woonplaats: Eindhoven
|
Geplaatst: Do Jun 01, 2006 2:47 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb hier al veel mensen mee zien experimenteren, maar de resultaten staan, zeker als het om een stampende diesel gaat, niet in verhouding tot het werk dat je er mee hebt. In de cabine wordt het misschien een klein beetje stiller, maar dat went weer snel.
Je eerste oplossing (schuim onder de motorkap) gaat niets uithalen. De absorptiedikte is (zeker met noppenschuim) bij lagere frequenties onvoldoende. Bovendien is het lastig op het deugdelijk in de (vaak vette) motorkap te lijmen. Sommige schuimen en lijmlagen kunnen niet goed tegen de hitte en laten los (lijm) of verbrokkelen (schuim).
Het isoleren van vloer en schot tussen motor en cabine werkt alleen wanneer je (bij voorkeur in de cabine, want de motorruimte is vet en vochtig) écht vanaf de vloer tot achter het dashboard kunt plakken. Vaak is dat een heel ge-figuur-zaag...
Ik zou er niet aan beginnen
De verwachtingen die je ervan hebt zijn waarschijnlijk al hoger dan wat je met dagen knutselen werkelijk kunt bereiken. |
|