Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

De Rijdende Rechter (TV): Problemen met de buren?

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Rijdende Rechter
Gebruiker


Sinds: 15-2-2007
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Do Feb 15, 2007 3:56 pm    Onderwerp: De Rijdende Rechter (TV): Problemen met de buren? Reageer met quote

Beste forumleden,

Heeft u een probleem met uw buren? Wellicht is de Rijdende Rechter niet het eerste waar u denkt. Toch zou deze misschien een oplossing in uw zaak kunnen bieden.

U krijgt gratis een rechtsgeldige en bindende uitspraak van een kantonrechter. Er wordt grondig onderzoek gedaan, en wanneer nodig worden op kosten van de producent deskundigen ingeschakeld. (Denk bv aan een geluidsdeskundige.) En u heeft sneller een uitspraak dan wanneer u naar een reguliere rechter gaat.

Wilt u vrijblijvend meer informatie dan kunt u tijdens kantooruren bellen met: 020-3143112 of een email sturen naar rijdende.rechter@idtv.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Do Feb 15, 2007 4:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Rijdende-Rechter-redactie (allitereert mooi),

Even wijzend op de promotiemogelijkheden op deze site meld ik dat ik uw aanbod tóch laat staan. IDTV verkoopt natuurlijk het betreffende programma aan een omroep (en heeft dus een commercieel belang Wink), maar uiteindelijk biedt het programma een gratis service aan waar de bezoekers hier veel aan kunnen hebben.

Derhalve dank voor het aanbod en ik hoop op veel reacties vanuit dit forum!

Ter verduidelijking heb ik de topictitel iets aangepast.
_________________
- Ook ś kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.