Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Bouwwerkzaamheden

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
CVV
Gast





BerichtGeplaatst: Za Jun 23, 2007 8:18 am    Onderwerp: Bouwwerkzaamheden Reageer met quote

Er is dus bijna geen officiele regelgeving over geluidsoverlast als ik het goed begrijp??
Ik vraag me namelijk af of bouwvakkers zomaar op elke dag en tijd s'ochtends mogen beginnen.
Wij zitten midden in een nieuwbouwproject en hebben al een jaar last van geluidsoverlast s'ochtends heel vroeg. Doordeweeks kun je er vrij weinig aan doen maar ik vind het toch echt ongehoord dat ik op zaterdag om 07.00 of soms vroeger mijn bed uitgetimmerd wordt door bouwwerkzaamheden. Als je er iets van zegt krijg je alleen maar een grote mond. Ik zit ondertussen tegen de overspannenheid aan.
Naar boven
lersch2
Gast





BerichtGeplaatst: Zo Okt 04, 2015 7:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het is echt een utopie te denken dat je gehoord gaat worden door een paar uitvoerende bouwvakkers die van hogerhand wordt opgedragen dat werk te verrichten.

Je moet dan in ieder geval zorgen dat je bij de persoon bent die de bevoegdheid heeft iets te veranderen.

De kans dat je zelfs bij deze persoon iets gedaan krijgt is ook zeer klein. Wanneer er besloten wordt om de bouwwerkzaamheden een uur uit te stellen, dan moet het werkschema van waarschijnlijk tientallen werknemers worden gewijzigd. Dit kost waarschijnlijk ook geld.

Wend je eventueel tot de burgerlijke rechter bij overlast waar maar geen einde aan lijkt te komen. Je wenden tot bijvoorbeeld de gemeente lijkt wel de eenvoudigste oplossing en is zeker ook de goedkoopste, maar de kans dat dit weinig meer dan veel teleurstelling en frustratie oplevert is groot.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.