Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

gooien met deuren
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Chronic-Brend_NL
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Okt 01, 2012 6:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Karel ontschrijft hier een probleem wat hier niet goed is geregeld in Nederland.
Dan moet je niet gaan proberen hem te pakken enkel op de manier waarop hij zijn probleem ontschrijft...

Het is logisch dat mensen met een probleem waarschijnlijk ook frustraties erdoor hebben.
Hierdoor zullen ze niet altijd even aardig of sociaal zijn in hun communicatie.

Een administrator zou al zeker eerst respect moeten hebben voor zijn verhaal.
En ook vanwege zijn positie zijn hij altijd respect moeten blijven hebben maakt niet uit hoe of wat.
Hij zal altijd aan het kortste eind moeten trekken anders voldoet hij niet aan zijn functie.

Karel heeft groot gelijk.

En het is helemaal niet zo dat de samenleving is verpest door de Frankfurter Schule bovenkader.
Het is heel makkelijk om zo de schuld door te schuiven.

Het is mede door het gedrag op internet en doordat het land steeds voller word en iedereen steeds meer op elkaar komt te leven , minder ruimte heeft en ook steeds meer last heeft van elkaar.
Het word een groot gevecht allemaal wie nou het meeste land heeft en het hardste geluid mag maken.

Maar ook vanwege de vergrijzing van ons land en het grootste aantal uit mensen bestaat die in de overgangsfase zitten en psychisch aan flinke frustraties kunnen leiden en daardoor wat kritischer kunnen zijn kunnen ook heel wat problemen ontstaan.
En dan heb je nog de mensen met familieproblemen, depressie , Alcohol/drugs , Psychische aandoeningen en nog meer wat ook kan leiden tot frustraties, ruzie, problemen en klagen.

Dus om nou te zeggen dat ons land is verpest door Frankfurter Schule bovenkader vind ik wel heel makkelijk gezecht.
En of er nou gescholden word of niet , het zou eigenlijk niet veel moeten uitmaken bij het behandelen van het probleem. (waar het om gaat)
Naar boven
Chronic-Brend_NL
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Okt 01, 2012 6:20 pm    Onderwerp: Slechte admins.... Reageer met quote

Geluidforum schreef:
Ik ga dit morgen even modereren...


Vriendjes politiek?..
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Ma Okt 01, 2012 6:35 pm    Onderwerp: Re: Slechte admins.... Reageer met quote

Chronic-Brend_NL schreef:
Geluidforum schreef:
Ik ga dit morgen even modereren...


Vriendjes politiek?..


Uiteraard! Twisted Evil

Overigens ben ík de moderator die je gebruik van persoonlijke voornaamwoorden in je eerse post heeft aangepast om het een beetje leesbaar(der) te maken! Met alle respect! Geen dank!
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Chronic-Brend_NL
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Okt 01, 2012 6:46 pm    Onderwerp: Re: Slechte admins.... Reageer met quote

Geluidforum schreef:
Chronic-Brend_NL schreef:
Geluidforum schreef:
Ik ga dit morgen even modereren...


Vriendjes politiek?..


Uiteraard! Twisted Evil

Overigens ben ík de moderator die je gebruik van persoonlijke voornaamwoorden in je eerse post heeft aangepast om het een beetje leesbaar(der) te maken! Met alle respect! Geen dank!


Leesbaar(der)????
Je bedoelt zeker post verwijderen? Very Happy

dit is leesbaar:

*Edit* Ik had dit niet voor niets verwijderd hè
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Ma Okt 01, 2012 6:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nee hoor, je eerste post heb ik aangepast naar min of meer gangbaar Nederlands, de tweede, persoonlijke aanval (op wie doet er niet toe), ínclusief de aanleiding ertoe (dus betreffende post, los van wat ik er inhoudelijk van vond), heb ik verwijderd. Dat lijkt me geheel legitiem en zelfs erg netjes naar jou toe. Aan het corrigeren van je laatste post ben ik nog niet toegekomen.

Inhoudelijk verder graag! Commentaar op het beheer mag in het feedback forum!

*Edit* Daar staat het antwoord dat je hieronder twee keer postte ook!
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Gast






BerichtGeplaatst: Do Jun 01, 2017 1:49 pm    Onderwerp: Re: gooien met deuren Reageer met quote

Eric Desart schreef:
karel schreef:
En nu stonden ze dus boos aan mijn deur.
Wie problemen zaait zal problemen oogsten.
Die 2de Kerstdag gaat over één dag.

Als je ECHT problemen wil oplossen, checken of zij nog met jou willen praten, en of jij juist weet wat praten betekent, en dan:

Slaande deuren kunnen vaak relatief eenvoudig opgelost worden met betere afdichtingsstrippen of pompen, maar daar hebben we meer details voor nodig.
 

is 'we' expert? Very Happy Embarassed

Ik heb het idee dat smijten met deuren het gevolg is van 'het leven zat zijn'.

(ik wordt gillend gek van het gesmijt van mensen, eveneens het verregaand 'versimpelen van taal', dat het niet precies is boeit niet, dat het 'makkelijk' is, is interessant voor de 'auteur' coffee wise
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.