Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Wat is de meerwaarde van registratie op dit forum.

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Feedback
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Linda.
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Aug 16, 2010 12:08 pm    Onderwerp: Wat is de meerwaarde van registratie op dit forum. Reageer met quote

Kan iemand mij uitleggen wat de meerwaarde is om mij op dit forum te registreren?
Zonder registratie kan ik ook gewoon vragen stellen en reacties plaatsen. : Smile
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Ma Aug 16, 2010 1:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

  • Zonder registratie moet je een tweetal beveiligingscodes invoeren wanneer je een bericht post. Als je je registreert is dit niet meer nodig;
  • Als je geregistreerd bent zijn je posts ook vindbaar op basis van de auteur, men kan dus op je naam zoeken.

_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Ma Aug 16, 2010 3:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Very Happy En je hebt toegang tot iets voor insiders dat je nu niet hebt. En mits leuk en gedisciplineerd gebruikt prettig kan zijn (maar wel op proef is).

Ra - Ra wat is dit? Question Question ..... Smile ( beetje vrouwelijke nieuwsgierigheid prikkelen)

En je hoort er een beetje meer bij .... Nu is het Linda, dan is het "ons Linda" (grapje en Vlaamse manier van uitdrukken om een dichtere relatie uit te drukken).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Linda.
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Aug 16, 2010 7:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geluidforum schreef:
  • Zonder registratie moet je een tweetal beveiligingscodes invoeren wanneer je een bericht post. Als je je registreert is dit niet meer nodig

Ja dat zou een hele goede reden kunnen zijn om mij te registreren. Smile
Quote:
  • Als je geregistreerd bent zijn je posts ook vindbaar op basis van de auteur, men kan dus op je naam zoeken.

Daarvoor is niet noodzakelijk ,want zo krijg je steeds meer privé-info op het net. Wink
Naar boven
Linda.
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Aug 16, 2010 8:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Eric Desart schreef:
En mits leuk en gedisciplineerd gebruikt prettig kan zijn (maar wel op proef is).

Wie bepaald de regels en hoe lang is op proef? Confused

Quote:
Ra - Ra wat is dit? Question Question ..... Smile ( beetje vrouwelijke nieuwsgierigheid prikkelen)

Gokje ,iets met speeltuin........(ben nooit nieuwsgierig.......wil alleen "veel" weten.) Embarassed

Quote:
En je hoort er een beetje meer bij .... Nu is het Linda, dan is het "ons Linda" (grapje en Vlaamse manier van uitdrukken om een dichtere relatie uit te drukken).

Zonder dat "onsje" meer voelt het hier ook al goed.(ken dat wel van "ginder") Laughing

Jullie trekken me nog niet echt over de registratie-lijn. Rolling Eyes
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Ma Aug 16, 2010 9:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Linda. schreef:
Jullie trekken me nog niet echt over de registratie-lijn. Rolling Eyes


Nee? Wat zonde. Totaal overbodig vermeld ik nog maar eens dat privégegevens (je hoeft overigens alleen je email op te geven bij registratie) niet aan derden worden verstrekt.

Met 'speeltuin' zit je er niet zover naast eigenlijk. Ik bepaal hoe lang het duurt. Tot op heden speelt iedereen lief met elkaar Laughing
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Di Aug 17, 2010 12:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

Linda. schreef:
Jullie trekken me nog niet echt over de registratie-lijn. Rolling Eyes


You play "Hard to get" isn't it?

Dit is iets dat je voor jezelf doet, niet voor anderen. Nu ben je gewoon bezoeker, waar het forum iets beter tegen beveiligd moet zijn inzake spamming (robots) en commerciële prul.

Het niet doen hou je jezelf meer buitenstaander. Je kan geen emails krijgen die je verwittigen dat er reactie is op je posts enz.
Het niet registreren is eigenlijk bedoeld om de dorpelvrees te minimaliseren voor bezoekers met éénmalige vraagjes of problemen.

En het risico is dan ook groter dat er iemand uit verveling of weet ik wat een of andere domme, of amper ter zake doende opmerking in een topic plakt, wat dan weer werk is voor de moderators om dit clean te houden.

Ook anderen zullen de reacties van gasten mogelijk minder ernstig nemen omdat die de indruk van toevallige bezoeker geven, eerder dan iemand die thuis is in, of bezig met de forum materie.
De 'regulars' hier herkennen jou in functie van meerdere bijdragen, maar voor andere bezoekers ben jij gewoon een toevallige voorbijganger juist als zijzelf.
Onder mijn naam staan 399 berichten nu, wat gewoon al enige garantie geeft aan bezoekers dat deze materie niet nieuw is voor mij, en ik hier een beetje als een meer vaste waarde rondhang.

Het is gewoon aan jou, niemand verkoopt je gelijk wat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Linda.
Gast





BerichtGeplaatst: Di Aug 17, 2010 1:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Eric Desart schreef:
You play "Hard to get" isn't it?

Sorry Eric dat je het zo ziet ,want dit is niet mijn bedoeling. Embarassed

Geluid is een probleem en jullie doen hier heel goed werk.Zelf ben ik maar een leek op dit gebied ,wat andere gasten van mijn reacties vinden is niet belangrijk want ik ben geen expert.Heb wel veel geleerd door jullie,maar ik wil niet dat geluid mijn leven bepaalt.Door ook nog emails te krijgen wordt ik toch continu aan geluid herinnerd.Regelmatig dit forum bezoeken is daarom al genoeg om op de hoogte te blijven in de hoop eens een oplossing te vinden.Ook wil ik anderen soms een beetje helpen hier ,omdat ik weet hoe het is om tegen niet mee willen werkende veroorzakers en dichte deuren aan te lopen waardoor je geestelijk kapot dreigt te gaan en geluid je hele leven gaat beheersen.
Naar boven
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Di Aug 17, 2010 4:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Linda. schreef:
Sorry Eric dat je het zo ziet ,want dit is niet mijn bedoeling. Embarassed

Ik vergat een smiley ....
Twisted Evil You play "Hard to get" isn't it?

Linda je maakt dit alles veel gewichtiger dan het is.
Je HOEFT geen emails te krijgen (kan je zelf instellen).
Je hebt al vaak geholpen, met links en dingen die je elders opving, en dan is het leuk dat mensen je ernstig nemen (is de bedoeling als je de moeite doet om dingen op te zoeken).
Geregistreerd zijn verplicht je tot niets, het maakt alleen je leven wat aangenamer en gemakkelijker.

Echt, je doet maar wat je het beste en leukste vindt voor jezelf. Registreren of niet is echt geen levenszaak. Je maakt het echt belangrijker dan het is. Het is hoofdzakelijk handig.
Trouwens al ben je geregistreerd hoef je nog steeds niet in te loggen en kan je het forum nog steeds gebruiken als voorheen (welk nut dat dit zou hebben is mij niet meteen duidelijk).

Hier zijn grote aantallen geregistreerden die je amper ziet. Er zijn er 94 met 0 berichten, 28 met slechts 1 berichtje, enz..., enz ....

Mijn volgend postje zal ik gewoon eens als gast invoeren.

En dit heb na mijn laatste post terug als voorbeeld toegevoegd:
GROETJES AAN LINDA


Laatst aangepast door Eric Desart op Di Aug 17, 2010 4:56 pm, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Eric
Gast





BerichtGeplaatst: Di Aug 17, 2010 4:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hier ben ik: den Eric

Groetjes
Eric Desart

PS: Het belangrijkste verschil is dat dit veel vervelender in te voeren is.
Naar boven
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Di Aug 17, 2010 4:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En ik kan bovengaande post ook niet meer aanpassen, om er fouten uit te halen, zinnen bij te zetten, wat ook.

Ik heb hier een paar posts die ik gewoon gebruik om links toe te voegen naargelang ik ze vind. Bijvoorbeeld die post met al de info rond de mosquito waar veel werk in zit en die ik verbeterde inclusief formatering en uitbreidde naargelang ik bijkomende info vond. Zo blijft die info overzichtelijk en gegroepeerd (heeft niets te maken met mogelijke misleiding van posters die zouden reageren).

En om te beletten dat je hier ongemerkt wijzigingen kan in aanbrengen nadat iemand reeds gereageerd heeft (wat verwarrend zou kunnen zijn), zal het forum automatisch dat melden aan de onderzijde van de post met nummer van edit en datum.

Registreren maakt gewoon een forum prettiger te gebruiken. En dat is niet om mensen te plagen die niet registreren, maar omdat het forum (de software) jou niet kan herkennen zonder registratie.
Dus niet geregistreerd is het forum gewoon beperkter en beter beveiligd, of beter: moet je meer zelf doen zoals invoeren codes, omdat het niets heeft om de poster tegen te checken.

Ik zal eens iets bijvoegen in mijn vorige post (als geregistreerde), kan je zien wat het forum dan doet. Ik zal er rode tekst van maken:
GROETJES AAN LINDA
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Linda.
Gast





BerichtGeplaatst: Di Aug 17, 2010 9:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

....Eric je bent wel heel veel werk aan het doen om me over de streep te trekken ,
'k vroeg alleen maar naar de meerwaarde....het fenomeen forum ken ik wel.(heb ergens een tellertje met 920 ofzo) Wink
Dus zo iets als extra hulp en meer info van forumleden die hier niet zomaar reclame kunnen maken.


Een ding nog ,hoe kan ik het handigste wachtwoorden onthouden? Confused
Overal heb je wachtwoorden nodig en je kan niet altijd dezelfde gebruiken.

@ Geluidsforum de share-knop zit nog steeds in de weg! Sad
.
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Di Aug 17, 2010 10:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind dat Eric prima reclame maakt, zodat ik me kan richten op het verwijderen van SPAM-posts van een schoenen-leverancier Wink

De share-knop blijft even waar hij is, enkel verzoeken van geregistreerde gebruikers worden gehonoreerd (<--- is natuurlijk een grapje) Laughing
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Za Sep 04, 2010 7:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nieuw voordeel van registratie: In verband met registraties door spammers voorlopig weer even persoonlijke aandacht van uw beheerder, na registratie. Dit betekent concreet dat ik persoonlijk nieuwe leden moet activeren. Hopelijk dan even geen spam van die vervelende, niet leverende, nepmerken voerende shoe trader...

Dank voor uw begrip!
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Za Sep 04, 2010 9:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geluidforum schreef:
Nieuw voordeel van registratie: In verband met registraties door spammers voorlopig weer even persoonlijke aandacht van uw beheerder, na registratie.
.......
Dank voor uw begrip!

Twisted Evil Die laatste zin is beter dan de vorige. Die extra aandacht is alleen maar hinderlijk voor registreerders. (popsterneigingen?)

Maar ik kan het evengoed wel snappen om die vreselijk vervelende spammers buiten de deur te houden.
Zouden die echt ook maar één paar schoenen extra verkopen zo? Moet wel, waarom doen ze het anders?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Feedback Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.