Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Geluidsscherm in de tuin

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Geluidsscherm
Gast





BerichtGeplaatst: Do Aug 19, 2010 5:32 pm    Onderwerp: Geluidsscherm in de tuin Reageer met quote

Ik zie dat er veel discussie is over het effect van een geluidscherm in de tuin.

Ik weet dat er hoveniers zijn die dealer zijn van bepaald merk modulaire geluidsschermen, die hebben kennis van zaken en kunnen een goed advies geven over de werking van een scherm. Ze adviseren zelfs om maar geen geluiddscherm te plaatsen als ze niet zeker zijn van het resultaat.

Als je als merk claimt dat hoveniers iets kunnen zeggen over de werking van een scherm neem ik aan dat ze er ook aan kunnen rekenen? Hoe kun je als producent de kennis van je dealers borgen?

Hoe dan ook zijn het mooie producten!

Merken zijn bijvoorbeeld: Sempergreen www.sempergreen.com KokoWall www.kokosystems.nl, NoiStop www.noistop.nl of GreenWall www.greenwall.nl



Zeker is dat je je goed moet laten voorlichten en bij voorkeur door iemand die ook thuis is in tuinen.

Succes!

Ik weet dat er leveranciers zijn die graag door het noemen van hun merk op fora reclame maken. Op dit forum zijn er voldoende mogelijkheden om dat ook te doen, bijvoorbeeld een leuke advertorial. Bekijk de mogelijkheden hier Razz

RODE tekst is moderator... Alle genoemde merken krijgen een uitnodiging hun product te presenteren, dit topic zal ik binnenkort helemaal in de prullenbak gooien!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.