Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Bas Möllenkramer Expert
Sinds: 16-5-2006 Berichten: 26 Woonplaats: Soesterberg
|
Geplaatst: Vr Jun 16, 2006 4:37 pm Onderwerp: Lden |
|
|
Om het verschil tussen etmaalwaarde en Lden duidelijker te krijgen heb ik een spreadsheet gemaakt. Uitgaande van dag-, avond-, en nachtwaarden worden hierin etmaalwaarde en Lden uitgerekend.
Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand bereid is dit spreadsheet te valideren.
Bas Möllenkramer |
|
Naar boven |
|
|
Geluidforum Site Admin
Sinds: 2-3-2006 Berichten: 2687
|
Geplaatst: Vr Jun 16, 2006 5:28 pm Onderwerp: |
|
|
Gelukt dus Bas!
Ik denk dat het topic hier beter op haar plaats is. Neem aan dat je dat geen probleem vindt.
Je mag het spreadsheet aan me mailen, ik weet alleen niet of ik er op korte termijn aan toekom. Qua valideren bedoel je neem ik aan het checken op eventuele (formule-)fouten? _________________ - Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com |
|
Naar boven |
|
|
Geluidforum Site Admin
|
Geplaatst: Ma Jun 19, 2006 8:22 am Onderwerp: |
|
|
[Link] Lden
Voor geïnteresseerden... _________________ - Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com |
|
Naar boven |
|
|
Geluidforum Site Admin
|
|
Naar boven |
|
|
Arnold
Sinds: 12-7-2011 Berichten: 4
|
Geplaatst: Wo Jul 13, 2011 12:23 am Onderwerp: |
|
|
De link is dood. |
|
Naar boven |
|
|
Geluidforum Site Admin
|
Geplaatst: Wo Jul 13, 2011 7:39 am Onderwerp: |
|
|
Arnold schreef: | De link is dood. |
Dank voor het opmerken... Ga naar www.dbvision.nl > Software > Tools > Rekenhulp en je hebt hem! _________________ - Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
|
Naar boven |
|
|
|