Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

watergeluid in CV-ketel

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
fons
Gast





BerichtGeplaatst: Do Okt 20, 2011 12:20 pm    Onderwerp: watergeluid in CV-ketel Reageer met quote

Hebben een nieuwe cv-ketel: een AWB thermoelegance 4. Zodra deze in bedrijf komt voor de CV is er een zeer hinderlijk waterdruppel tot waterstromed geluid in de ketel te horen, welke ook via de overstort verdwijnt. Dat er water condenseert snap ik, maar dit is erg veel en ook de waterdruk zakt vrij snel. vlgs installateur is dit HR-water dat afgevoerd wordt. Maar met zoveel geluid..... De ketel zou geluidsarm zijn!! Wat kan dit zijn???? en beter: hoe los je dit op????
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Do Okt 20, 2011 1:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bij een nieuwe ketel zou ik de installateur terug laten komen en hem/haar je vragen stellen. Ik kan je hiermee (vooralsnog) verder niet helpen...
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.