Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

gpp en akoestisch onderzoek

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Griet
Gast





BerichtGeplaatst: Di Jan 21, 2014 12:32 pm    Onderwerp: gpp en akoestisch onderzoek Reageer met quote

Beste Forumleden,

In mijn directe omgeving (op zo'n 50 meter afstand) wordt volgend jaar een ondertunneling aangebracht zodat de weg onder het spoor door gaat lopen. In een ontwerpbestemmingsplan dat daarvoor is opgesteld is akoestisch onderzoek voor wat betreft het weglawaai uitgevoerd maar niet voor het spoorweglawaai. Prorail geeft aan dat er geen akoestisch onderzoek nodig zou zijn en de gemeente gaat daarin mee.

Nu weet ik dat SWUNG vorig jaar van kracht is geworden en daarmee de invoering van gpp's. Een referentiepunt ligt bij mij 'voor de deur' en overschrijdt nu al de gpp. Is het niet zo dat er dan sowieso akoestisch onderzoek plaats moet vinden?

Met vriendelijke groet.
Griet
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.