|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
bregt14
Sinds: 14-10-2012 Berichten: 24
|
Geplaatst: Di Feb 16, 2016 5:20 pm Onderwerp: |
|
|
Wel aangezien ik kon kiezen tussen 8db(a) reductie of 0 db(a) reductie is 8db(a) natuurlijk de beste keuze.
Het zal nooit een stiltegebied worden. |
|
Naar boven |
|
|
bregt14
|
Geplaatst: Vr Apr 29, 2016 10:26 pm Onderwerp: |
|
|
Indien jullie willen, zet ik de PDF online. Ik weet alleen niet hoe. |
|
Naar boven |
|
|
bregt14
|
Geplaatst: Za Apr 30, 2016 4:00 pm Onderwerp: |
|
|
Geluidsmeting Bregt
Het is gelukt denk ik.
Op de satellietfoto is de berm natuurlijk nog niet aanwezig. |
|
Naar boven |
|
|
carine dalle Gast
|
Geplaatst: Ma Feb 08, 2021 5:05 pm Onderwerp: geluidsoverlast |
|
|
Kan iemand ons helpen, wie wonene in een centrum en nu is er een cafe achter ons gekome. Iedere dag als ze open zijn (5 dagen) lawaai tot 1u op hun buitenterras, dus niet slapen. Kan dit verholpen worden met een gluismuur. Ons terras zels is 4 m diep van de scheidngsmuur, hun terras zit op 10 m ervan. Dus k vrees dat we al een tamelijke hoge scheidingsmuur nodig hebben, dus zal dit dan weer niet mogen van stad? |
|
Naar boven |
|
|
Geluidforum Site Admin
Sinds: 2-3-2006 Berichten: 2687
|
Geplaatst: Di Feb 09, 2021 12:12 am Onderwerp: Re: geluidsoverlast |
|
|
carine dalle schreef: | Kan iemand ons helpen, wie wonene in een centrum en nu is er een cafe achter ons gekome. Iedere dag als ze open zijn (5 dagen) lawaai tot 1u op hun buitenterras, dus niet slapen. Kan dit verholpen worden met een gluismuur. Ons terras zels is 4 m diep van de scheidngsmuur, hun terras zit op 10 m ervan. Dus k vrees dat we al een tamelijke hoge scheidingsmuur nodig hebben, dus zal dit dan weer niet mogen van stad? |
Café's mogen toch helemaal niet open vanwege de Corona-lockdown? Of in Vlaanderen anders? |
|
Naar boven |
|
|
|
|
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
|